Mazda continuă ascensiunea pe piața din România: +54%, în primele 9 luni. VEZI ce modele au ales românii

de Răzvan Scăeşteanu , 04 octombrie 2016 - stire actualizata la ora 20:14, 04 octombrie 2016
Mazda continuă ascensiunea pe piața din România: +54%, în primele 9 luni. VEZI ce modele au ales românii

Mazda se poziționează în continuare pe un trend susținut al vânzărilor în România. După primele nouă luni ale anului, Mazda a ajuns la 1.221 de unități vândute, cu 54% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din 2015. În luna septembrie au fost vândute 165 de autoturisme, cu 30% mai mult decât în luna similară de anul trecut. Iar cota de piață s-a menținut la 2,4% din piața de autoturisme de import, conform statisticilor oficiale referitoare la înmatriculări.

Dacă în prima jumătate a anului, crossover-ul subcompact CX-3 a fost cel mai bune vândut model, acum Mazda3 a preluat conducerea, cu 368 de unități cumpărate. Totuși, CX-3 se menține în lupta pentru șefia clasamentului, cu 350 de mașini livrate, iar podiumul este completat de CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 282 de unități vândute, în creștere cu 35% față de anul trecut. Roadster-ul MX-5, cel mai bine vândut din lume, a intrat și el în preferințele românilor, cu 12 unități comandate în perioada ianuarie-septembrie 2016.

Comentarii

Ultima ora

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design