15.3 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăSpecialGrupul Renault a anunțat creșterea vânzărilor la marca Dacia. Care este cel...

Grupul Renault a anunțat creșterea vânzărilor la marca Dacia. Care este cel mai căutat model

Grupul auto francez Renault a raportat marți o creștere de 15,9% a vânzărilor în trimestrul al treilea, ceea ce a determinat proprietarul Dacia să își îmbunătățească prognozele privind evoluția pieței auto mondiale și totodată să își confirme obiectivele comerciale pentru anul 2017, informează Reuters citată de Agerpres.

În perioada iulie-septembrie 2017, veniturile realizate de grupul Renault au urcat la 12,22 miliarde de euro, de la 10,55 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut, grație creșterilor înregistrate în cele două Americi, Europa și Asia precum și vânzărilor solide de modele ZOE și Dacia. Cifra anunțată de Renault este superioară estimărilor analiștilor intervievați de Reuters care mizau pe un rezultat de 12,1 miliarde de euro.

Numărul total de vehicule vândute de grupul Renault la nivel mondial a crescut cu 9,4% până la 866.233 vehicule pe o piață care s-a extins cu 3,4%. În Europa, înmatriculările au crescut cu 4,9% pe o piață care s-a extins cu 1,4%, cu 397.097 vehicule înregistrate în trimestrul al treilea.

Marca Renault a înregistrat o creștere de 2,9%, grație lansării noului Koleos și succesului modelului ZOE Z.E. 40. Modelul Clio este al doilea cel mai bine vândut vehicul din Europa în timp ce Captur este cel mai bine vândut crossover.

Marca Dacia a raportat o creștere de 10,3% a vânzărilor, susținută în principal de performanțele Sandero (creștere de 12%).

Directorul de vânzări de la Renault, Thierry Koskas, a apreciat că în ultimul trimestru ritmul de creștere a vânzărilor va fi similar cu cel înregistrat de la începutul anului.

În aceste condiții, Renault și-a îmbunătățit estimările privind evoluția pieței auto mondiale în 2017 până la un avans cuprins între 2-3%, comparativ cu estimările anterioare potrivit cărora piața auto mondială ar urma să înregistreze un avans cuprins între 1,5% și 2,5%. De asemenea, Renault și-a confirmat obiectivele comerciale pentru anul 2017, respectiv o creștere a volumului vânzărilor și a cotelor de piață atât în Europa, cât și pe piața internațională.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite

Declarațiile lui Ştefan Târnovanu înaintea derby-ului cu Rapid

Ştefan Târnovanu, portarul liderului FCSB, spune că formaţia sa este favorită la câştigarea derby-ului de sâmbătă, cu Rapid, şi că este deja cu gândul...

Presa din Israel, despre presupusul atac asupra Iranului

Presupusul atac asupra Iranului ar trebui interpretat ca un avertisment adresat Teheranului cu privire la capacităţile ofensive ale Israelului şi ca un semn că Israelul...

Klaus Iohannis, vizită oficială în Coreea de Sud. Ce discuții va purta președintele

Președintele României, Klaus Iohannis, va efectua, în perioada 22-24 aprilie 2024, o vizită oficială în Republica Coreea, la invitația Președintelui Yoon Suk Yeol. Republica Coreea...
Ultima oră
Pe aceeași temă