Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sălaj: Centrul de recuperare și reabilitare neuropsihiatrică Jibou a remediat deficiențele constatate de Avocatul Poporului

Deficiențele de la Centrul de recuperare și reabilitare neuropsihiatrică Jibou, constatate de Avocatului Poporului, la finalul anului trecut, au fost remediate. Avocatul Poporului a sugerat remedierea unor probleme precum: lipsa unui serviciu de pază permanent, a unor proceduri în cazul unor infecţii nozocomiale sau a fugii din unitate a pacienţilor.

Share

Roxana Petre 0 comentarii

Actualizat: 07.03.2016 - 15:47

Deficiențele de la Centrul de recuperare și reabilitare neuropsihiatrică Jibou, constatate de Avocatului Poporului, la finalul anului trecut, au fost remediate. Avocatul Poporului a sugerat remedierea unor probleme precum: lipsa unui serviciu de pază permanent, a unor proceduri în cazul unor infecţii nozocomiale sau a fugii din unitate a pacienţilor, informează Agerpres.

Potrivit unui comunicat de presă al Avocatului Poporului, conducerea Centrului a răspuns recomandărilor formulate de către Avocatul Poporului și a soluționat toate neregulile constatate. 

Astfel, pentru realizarea serviciului de pază permanent s-a solicitat Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sălaj externalizarea serviciului începând cu data de 1 aprilie 2016. Mai mult, s-a stabilit un program de vizite în unitate, acesta fiind afişat la loc vizibil, au fost afişate Regulamentul de organizare şi funcţionare, Regulamentul de ordine interioară, Carta drepturilor beneficiarilor, Ghidul beneficiarului.

Totodată, instituția a amplasat o cutie pentru depunerea reclamaţiilor, la care au acces toţi beneficiarii, reclamaţii ce vor fi analizate periodic de către echipa multidisciplinară; s-a încheiat contract de prestări servicii cu un medic psihiatru, iar pentru suplimentarea personalului medico-sanitar s-a solicitat scoaterea la concurs a unui post de asistent medical. 

De asemenea, asistentul social a început demersurile pentru înscrierea în Colegiul Asistenţilor Sociali; a fost întocmit Registrul de informare al beneficiarilor şi Registrul privind perfecţionarea continuă a personalului; Registrul de evidenţă zilnică a programului de recuperare/reabilitare, a unui program zilnic de activităţi pentru fiecare specialist şi Registrul pentru înregistrarea abuzurilor, neglijării şi discriminării; au fost întocmite proceduri în caz de infecţii nozocomiale, fuga din unitate, evacuarea beneficiarilor în caz de incendiu, învoirea în familie, deces.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...