Primarul general al Capitalei a lăudat, joi, instituţia Avocatului Poporului pentru sprijinul pe care îl acordă cetăţeanului, spunând că este una dintre cele mai reprezentative dintr-o democraţie. Edilul a mai adăugat că apreciază faptul că anul trecut Avocatul Poporului a monitorizat din oficiu asigurarea cu agent termic a Capitalei, în condiţiile în care mulţi bucureşteni au trimis sesizări după ce au citit în presă că este posibil să nu mai aibă apă caldă dacă Elcen intră în faliment, potrivit News.ro.
„Am soluţionat această situaţie dificilă, am apreciat că instituţia Avocatului Poporului vine chiar şi într-un domeniu în care nu te-ai aştepta”, a afirmat Firea.
Edilul a reamintit de măsurile luate de municipalitate după emiterea codului galben de ploi şi vijelii şi de nemulţumirile pe care le-au creat acestea în rândul unora dintre cetăţeni
„În momentul în care o instituţie primeşte o informaţie de la ANM privind un avertisment de cod galben, ce ar trebui să facă? Să nu respecte legea ca să nu supere pe cei care s-ar putea simţi frustraţi că stau mai mult în trafic? Sau să respecte legislaţia în vigoare punându-i la adăpost pe cetăţeni?”, a spus Firea.
Firea a întrebat retoric dacă există o instituţie care să apere oamenii de abuzurile şi manipulările făcute pe internet.
„Împotriva abuzurilor care vin dinspre o zonă care nu poate fi cunatificată şi măsurată, mă refer la manipularea prin mijloace de comunicare pe internet există o instituţie care să ne apere pe noi toţi?”, a subliniat Firea.