Curs valutar: €4.6321 $3.9175 £5.2408

Vegis.ro a fost ales cel mai bun magazin online din comerțul electronic românesc

Vegis.ro a fost ales cel mai bun magazin online din comerțul electronic românesc

Vegis.ro, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală a suplimentelor alimentare și produselor naturiste, bio și vegane, a fost recompensat recent cu premiul „Magazinul Anului în eCommerce 2017”.

Share

Andrei Mărgăritescu 0 comentarii

Actualizat: 06.12.2017 - 16:38

Vegis.ro a primit distincția în cadrul celei de-a 12-a ediții a evenimentului  Gala Premiilor eCommerce din România (GPeC). De asemenea, Vegis.ro a câștigat, pentru al doilea an consecutiv,  premiul pentru cel mai bun magazin online de produse organice și naturale.

Vegis.ro a primit marele trofeu al GPeC, deoarece a reușit să impresioneze juriul cu designului site-ului, experiența oferită utilizatorilor pe durata procesului de achiziție și componenta de Search Engine Optimization (SEO). Vegis.ro colaborează, pentru creșterea traficului organic non-brand, cu agenția Digital Workforce (DWF), care oferă servicii integrate de SEO.

„DWF a arătat o înțelegere deplină pentru specificul nostru de piață și ne-au expus oportunitățile de creștere pe care le avem pe partea de SEO. Ne-au impresionat dinamismul agenției, capacitățile tehnice și creativitatea cu care au abordat nevoile și așteptările noastre”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondatorul și directorul de dezvoltare al Vegis.ro

Vegis.ro, afaceri anuale de 6,5 milioane de lei
 

Vegis.ro a fost înființat în 2011 și are sediul central la Brașov. Magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 6,5 milioane de lei anul trecut (aproximativ 1,5 milioane de euro), față de 4,3 milioane de lei, în 2015. De asemenea, Vegis.ro a avut un profit net de peste 240.000 de lei (mai mult de 53.000 de euro). Vegis SRL, compania care operează magazinul online, și-a propus să depășească afaceri de 8,5 milioane de lei în 2017. Compania apreciază că avansul din acest an al cifrei de afaceri se va datora creșterii numărului de comenzi.  Vegis.ro a primit cu o treime mai multe comenzi în primele nouă luni din 2017, comparativ cu perioada similară din 2016.

Patru dintre clienții DWF au fost premiați, în total, în cadrul GPeC, eveniment care a avut loc pe 15 și 16 noiembrie, în București. Pe lângă Vegis.ro, ceilalți clienți DWF răsplătiți la GPeC au fost Floria.ro (câștigătorul categoriei „Florării online” și premiul pentru „Cel mai bun magazin online Experienced), Berluni.ro (câștigătorul categoriei „Casă, grădină și unelte”) și ArtaCeaiului.ro (câștigătorului categoriei „Alimentare și băuturi”).

 

Comentarii

Loading...
loading...