Într-un an, un plan de management bine chibzuit a dus regia la un profit net de 180.000 de lei, pentru ca anul acesta compania să decoleze la un profit aproape dublu, de 357.282 lei.
„Consider că orice entitate publică trebuie să-și asume acest obiectiv de a crește veniturile proprii și de a nu sta cu mâna întinsă la instituția-mamă, în cazul de față Primăria Ploiești”, a declarat Raul Petrescu, în prezentarea sa.
Sursele acestor venituri proprii, a explicat directorul RASP Ploiești au fost „stația de epurare, cele două vidanje profesionale, avizele de mediu gestionate de Biroul pentru Protecția Mediului (atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice) – și, nu în ultimul rând, repartitoarele de costuri de încălzire. Avem nu mai puțin de 100 de asociații de proprietari cărora le furnizăm repartitoare de costuri de încălzire și le asigură asistență tehnică”.
Însă cea mai importantă realizare este, în opinia lui Petrescu, câștigarea procesului cu Apele Române – când operatorului de servicii publice i-a trecut un glonț pe la cap în valoare de 5 milioane pierderi nete. În urma câștigării procesului, „au fost șterse amenzi de peste trei milioane de lei noi, au mai fost plătite și alte amenzi și penalități de peste 1 milion de lei noi, iar acești bani vor fi returnați, așadar, o economie de aproximativ 5 milioane lei noi la bugetul local”, a detaliat managerul.