10 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăLifestyleCiocolata belgiană, tot mai apreciată în România

Ciocolata belgiană, tot mai apreciată în România

Dinamica pozitivă se datorează creșterii notorietății brandului Chocolissimo în România, unde este prezent din 2015, și dezvoltării unei colecții de produse de primăvară dedicate exclusiv pieței locale. Prin colecția de Primăvară, brandul vizează în special segmentul de comenzi corporate, care aduce 80% din vânzările înregistrate în această perioadă, dar și comenzi individuale de cadouri de primăvară din ciocolată.

 “România este singura țară din grup care sărbătorește “Mărțișorul” și datorită creșterii vânzărilor de produse specifice în această perioadă înregistrate în cursul anilor trecuți, am reușit să obținem dezvoltare de produse specifice și producție dedicată a acestor produse pentru piața din România” declară Aura Oprea, acționar Savorisa, compania care deține brandul Chocolissimo pe piața locală.

 Aura Oprea

Cele mai vândute produse din portofoliul de ciocolată Chocolissimo sunt figurinele personalizate, produse pentru segmentul corporate, și respectiv chocotelegramele, mesajele cu litere din ciocolată, alese în special de clienții individuali care comandă online.

 “Clienții noștri corporate, fie ei specialiști de marketing, oameni de HR sau achizitori, caută produse care să comunice într-un mod elegant brandul. Majoritatea se feresc de clasicele coșuri cadou, de aranjamentele de sezon sau de balotini cu praline, în cazul ciocolatei. Gradul ridicat de personalizare a produselor noastre permite o abordare creativă a ideii de cadou de business, indiferent de ocazie.

Cele mai frecvente cereri pe care le primim de la clienții corporate se referă la realizarea unor forme customizate din ciocolată. Majoritatea își doresc să producem logo-ul companiei din ciocolată sau, în cazul în care au elemente fizice reprezentative, să le realizăm din ciocolată. În ultimii trei ani am avut comenzi de la peste 200 de companii, pentru care am realizat din ciocolată camioane de ciment, mașini de transport, laptopuri, telefoane, aeronave sau chiar arme “ – adaugă Aura Oprea.

 

 

 

Telegramele din ciocolată sunt cele mai vândute produse online, iar valoarea medie a unei comenzi înregistrate pe Chocolissimo.ro este 150 lei.

 

“Telegramele din ciocolată sunt vedetele absolute în comenzile online, în special în perioadele de cadouri. De Valentine’s Day, 1 – 8 Martie sau de Paște, clienții aleg să își transmită sentimentele și urările într-o formă dulce, prin mesaje din ciocolată” –completează Aura Oprea.

 

Primul trimestru al anului reprezintă 30% din vânzările anuale ale brandului. În 2017, Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei, iar pentru anul în curs estimează o creștere de 50%, până la 3,5 milioane de lei.

 

Cele mai citite

Bătălia pentru Sectorul 1: imperativa coaliție anti-Clotilde

Se ascute lupta, odată cu nominalizarea lui Sebastian Burduja și a Gabrielei Firea, candidați separați ai coaliției PSD-PNL, pentru funcția de primar general al...

Bătălia pentru Sectorul 1: imperativa coaliție anti-Clotilde

Se ascute lupta, odată cu nominalizarea lui Sebastian Burduja și a Gabrielei Firea, candidați separați ai coaliției PSD-PNL, pentru funcția de primar general al...

Inovație pe piața muncii: munca fără contract

Ministerul Muncii a anunţat că orice persoană cu vârsta de cel puţin 16 ani va putea să câştige bani în plus. Va putea face...
Ultima oră
Pe aceeași temă