7.6 C
București
miercuri, 27 martie 2024
AcasăLifestyleCare este semnificatia serviciilor SEO si cum se intersecteaza cu PPC in...

Care este semnificatia serviciilor SEO si cum se intersecteaza cu PPC in strategia de marketing?

Chiar si in tara noastra exista inca de ani buni agentii sau specialisti care ofera atat servicii SEO personalizate, cat si campanii PPC. Insa ce inseamna mai exact si cum te pot ajuta sa obtii un profit mai mare? Sa incepem printr-o scurta definitie a fiecarui termen:

 

Ce este optimizarea SEO?

 

SEO (Search Engine Optimization) este un proces prin care se urmareste o imbunatatire a pozitiilor unui site in Google. Acest motor de cautare foloseste o serie de factori de evaluare ce evolueaza constant, care au rolul de a departaja website-urile in pagina de rezultate. Iata o parte dintre aceste criterii:

 

·         Relevanta continutului, calitatea si originalitatea acestuia;

·         Backlink-uri de calitate pe alte site-uri relevante, care “recomanda” practic site-ul tau catre Google;

·         Un site bine construit, care urmeaza standardele tehnice actualizate pentru o mai buna experienta a utilizatorului, precum si mai multa “transparenta” fata de motoarele de cautare.

 

De ce sunt serviciile SEO importante pentru un brand?

 

In ultimii ani, “revolutia” digitala a capatat o tot mai mare amploare, iar cifrele confirma aceasta tendinta.

 

O mare parte dintre consumatori folosesc Google pentru a-si face cumparaturile. Atunci cand beneficiezi de servicii SEO care te “propulseaza” pe prima pagina, exista o sansa mult mai ridicata ca  utilizatorii si viitorii clienti sa intre pe site-ul tau. Astfel, fata de metodele traditionale de marketing, precum TV, Radio sau reclame in ziar, te vei “conecta” cu acestia in momentul in care sunt gata sa faca cumparaturile.

 

De ce nu benefiaza toate site-urile de servicii SEO

 

Acest fenomen se datoreaza in mare parte faptului ca nu exista “campanii de SEO”. Acest proces nu este unul al gratificarii instante, insemnand ca sunt foarte putine cazuri in care site-ul tau va aparea in prima pagina de rezultate “peste noapte”.

 

Cine investeste  deja in astfel de servicii SEO stie ca este nevoie deo perioada mai lunga de timp pentru a vedea rezultate. Iar nu toate business-urile sunt pregatite sa investeasca o suma constanta de bani pentru asigurarea vizibilitatii, cu toate ca, pentru multe afaceri, este cea mai buna strategie de marketing online pe termen lung.

 

Ce este PPC?

 

Pay-per-Click Marketing este un mijloc de promovare pe mai multe canale media, precum Google AdWords, reclame pe Facebook sau Instagram etc. Aceasta metoda oferita comerciantilor pentru promovarea afacerilor aduce rezultate mai rapid decatSEO, oferind o serie de oportunitati de conversie, precum:

 

·         Reclame de tip Shopping – Care iti afiseaza direct unul sau mai multe produse vandute de compania ta;

·         Reclame text – Acestea pot rula pe “burtierele” mai multor motoare de cautare, in email-uri etc.

·         Bannere – Afisarea unei reclame pe alte site-uri de profil, precum blog-uri sau site-uri de stiri;

·         Reclame de tip Remarketing – Afisarea unei reclame personalizate pe alte site-uri doar celor care au vizitat deja site-ul tau.

·         Reclame video – Pe site-uri precum Youtube poti afisa reclame video, texte sau bannere care fac trimitere la magazinul tau online!

·         Social Media PPC – Folosind mai multe criterii statistice, precum varsta sau ocupatia, reclamele tale vor ajunge direct la audienta potrivita!

 

De ce este PPC important?

 

In primul rand, poti lansa o campanie intr-un timp foarte scurt, poti masura succesul anumitor cuvinte cheie sau poti vedea care produs a functionat mai bine in functie de audienta. In plus, esti prezent in fata unei audiente diferite, care nu cunoasteinca avantajele produselor tale. Tine cont si de faptul ca o parte din utilizatori vor interactiona cu reclamele PPC, iar o parte vor pune accentul pe cautarile organice, ce provin din SEO.

 

De ce nu se axeaza toate afacerile pe marketing de tip PPC?

 

Pe scurt, va trebui sa platesti pentru fiecare click pe una din reclamele tale. In momentul in care te opresti din a mai plati aceste click-uri, traficul de pe acest canal se va opri si el. Chiar daca PPC te poate ajuta pe termen lung, prin recomandari si prin cresterea portofoliului de clienti, in majoritatea cazurilor este mai rentabil sa faci apel la servicii SEO.

 

Cum se “impaca” serviciile SEO cu PPC?

 

Acestea functioneaza de minune impreuna! Cresterile organice in rezultatele motoarelor de cautare complementeaza la fix o reclama care ruleaza pe Instagram, ambele capatand astfel valori unice, care nu se exclud. In concluzie, la final de zi, principalul scop este sa aduci cat mai multi clienti pe website-ul tau. Acesta este si motivul pentru care companiile mari au planificate bugete de marketing atat pentru PPC, cat si pentru servicii SEO.

 

Asadar, daca nu stii inca ce sa alegi pentru business-ul tau, consulta o agentie de marketing online cu experienta in ambele domenii! Astfel, vei beneficia atat de servicii SEO de cea mai buna calitate, cat si de campanii PPC integrate perfect in strategia de crestere a afacerii tale!

 

 

Cele mai citite

Cum își schimbă Nicușor Dan aspectul fizic, în timpul campaniilor electorale. FOTO

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, pare să fie extrem de preocupat de aspectul său fizic, în perioada campaniilor electorale, când dorește să pară...

Schimbări importante în noul update Apple. iOS 18 va redefini experiența utilizatorilor

Cu lansarea iminentă a iOS 18, Apple se pregătește să redefinească complet experiența utilizatorilor iPhone, oferindu-le o libertate neegalată în personalizarea ecranului de pornire....

Preliminarii EURO U21. Naționala de tineret, victorie in extremis în Armenia

Selecționata Under 21 a României s-a impus cu 1-0 pe terenul Armeniei, grație unui gol marcat în minutul 90, și continuă cursa de calificare...
Ultima oră
Pe aceeași temă