NEW MONEY: Ce strategii au adoptat agențiile de turism pentru a înlocui destinațiile de vacanță riscante

de New Money , 13 martie 2017 - stire actualizata la ora 13:21, 13 martie 2017
NEW MONEY: Ce strategii au adoptat agențiile de turism pentru a înlocui destinațiile de vacanță riscante

Când nimeni nu părea să îi răpească Turciei, cu pachetele sale ultra all inclusive, statutul de destinația perfectă pentru vacanțe, situația militară și cea politică au făcut ca turiștii să devină mai te­mă­tori și să evite litoralul turcesc. Practic, după tentativa de lovitură de stat eșuată, din iulie 2016, vânzările de vacanțe către Turcia au scăzut cu circa 15–20%, chiar și în condițiile în care, în perioada de early booking, pachetele de va­canță de pe litoralul turcesc au fost ieftinite cu până la 50%. Cu deschidere la Ma­­rea Mediterană și Marea Egee, dar și cu un sezon estival de mai bine de șase luni, Turcia a devenit la începutul anilor ’90 unul dintre principalii jucători din industria internațională a turismului.

Comentarii

  • doktor

    14 martie 2017 15:48

    Dupa titlu, acolo vedem doar introducerea la articol. Articolul lipseste!

    raspunde comentariului

Ultima ora

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design