17.3 C
București
miercuri, 17 aprilie 2024
AcasăAlegeri 2016NEW MONEY: Ce strategii au adoptat agențiile de turism pentru a înlocui...

NEW MONEY: Ce strategii au adoptat agențiile de turism pentru a înlocui destinațiile de vacanță riscante

Când nimeni nu părea să îi răpească Turciei, cu pachetele sale ultra all inclusive, statutul de destinația perfectă pentru vacanțe, situația militară și cea politică au făcut ca turiștii să devină mai te­mă­tori și să evite litoralul turcesc. Practic, după tentativa de lovitură de stat eșuată, din iulie 2016, vânzările de vacanțe către Turcia au scăzut cu circa 15–20%, chiar și în condițiile în care, în perioada de early booking, pachetele de va­canță de pe litoralul turcesc au fost ieftinite cu până la 50%. Cu deschidere la Ma­­rea Mediterană și Marea Egee, dar și cu un sezon estival de mai bine de șase luni, Turcia a devenit la începutul anilor ’90 unul dintre principalii jucători din industria internațională a turismului.

Cele mai citite

Rishi Sunak își dorește ca Benjamin Netanyahu să aibă „ sânge rece” după atacul Iranului de sâmbătă

Premierul britanic, Rishi Sunak, l-a chemat marţi pe omologul său israelian, Benjamin Netanyahu, să dea dovadă de "sânge-rece" după atacul Iranului împotriva Israelului din...

Avertisment din partea European Green Party către Parlamentul European. Ancheta “Russiagate”, despre bani oferiți unor politicieni din UE, trebuie accelerată înainte de alegerile europene

Partidul European al Verzilor (European Green Party) cere ca investigația "Russiagate", referitoare la banii pe care Rusia i-ar fi oferit unor politicieni din UE,...

România, a doua cea mai mare creștere a intenției de vot la europarlamentare

România a înregistrat a doua cea mai mare creştere a intenţiei de vot la alegerile europene din acest an faţă de 2019, după Cehia,...
Ultima oră
Pe aceeași temă