Compania Carrefour a precizat, joi, că briefingul pentru un pitch de creaţie la care a chemat 85 de agenţii de publicitate a avut “cele mai bune intenţii”, însă maniera abordată a fost nepotrivită şi a creat confuzie, informează Hotnews.
“Ca urmare a semnalelor primite din piaţă, vom folosi perioada următoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru şi pentru a ne consulta cu principalele organizaţii care reprezintă industria de comunicare”, arată compania franceză.
Citeşte şi: Gafă a companiei Carrefour România: A chemat la un pitch 85 de companii de publicitate
De asemenea, Carrefour a cerut scuze agenţiei sale curente, Publicis, “pentru că am pus într-o lumina nefavorabilă ceea ce am realizat până acum împreună cu ea”.
Compania Carrefour Romania a chemat, în 27 mai, 85 de agentii de publicitate, la o licitatie de strategie și creativitate publicitară (pitch), iar gestul companiei franceze a fost privit cu amuzament de industria de profil din Romania.
Citeşte şi: Gafă a companiei Carrefour România: A chemat la un pitch 85 de companii de publicitate
Astfel, președinte ADC România, Ema Prișcă, i-a adresat în numele membrilor clubului, un mesaj public lui Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania, în care arată că firma franceză “a cheltuit pe 27 mai, fără urma de responsabilitate, 40.000 de euro din banii agențiilor: 200 top seniors X 2 ore X 100 euro (average)/ h. Vă ofer posibilitatea să arătați că regretați consecințele maligne ale inițiativei Carrefour România și vă invit să donați cei 40.000 de euro, Școlii ADC*RO, care de șapte ani pregătește oameni de creație și unde membrii ADC România lucrează pro bono, și Școlii IAA, care educă viitorii oameni de strategie și de client service”.