25.3 C
București
marți, 16 aprilie 2024
AcasăSpecialFOTO S-a deschis primul magazin Flanco în care toate produsele pot fi...

FOTO S-a deschis primul magazin Flanco în care toate produsele pot fi testate

Flanco, cel mai apreciat lanţ de retail electro-IT, a inaugurat cel mai nou magazin al reţelei, în Unirea Shopping Center. Compania a investit 2 milioane de euro într-un concept de magazin revoluţionar pe piaţa românească, în care fiecare produs este în funcţiune permanent şi poate fi testat înainte de achiziţie.

Noul magazin Flanco, din centrul comercial Unirea, este cel mai mare din reţea, având o suprafaţă de 2.300 metri pătraţi, este situat la etajul 3 şi are o arhitectură revoluţionară pentru România, fiind împărţit în mai multe zone în care clienţii văd şi testează tehnologiile încorporate în fiecare dintre produsele IT, electronice şi electrocasnice, înainte de a le cumpăra.

Retailerul a investit 2 milioane de euro (inclusiv stocul de marfă) în lansarea acestui magazin, mizând pe faptul că viitorul în retail va fi reprezentat de un grad maxim de interactivitate a clientului atât cu produsele din magazin, cât şi cu fiecare dintre consilierii de vânzări specializaţi.

“Creşterea business-ului trebuie să vină din valoarea adăugată pe care clientul o percepe nu numai la nivel de oferte promoţionale, ci şi la nivel de relaţie cu produsele şi angajaţii din magazine. Noul magazin Flanco ar putea fi definit printr-un singur cuvânt, interactivitate. Ne propunem să oferim clienţilor noştri o experienţă unică şi cel mai ridicat grad de informare înainte de a achiziţiona un produs, dat fiind că vindem produse cu care interacţionăm zilnic, pe termen lung.” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Flanco estimează pentru cel mai reprezentativ magazin al reţelei, prin dimensiune şi amplasament, un număr de circa 1000 vizitatori zilnic şi vânzări de peste 3200 euro/mp/an datorită amplasării într-o zonă cu trafic extrem de ridicat, precum şi a conceptului unic pe piaţă, care va atrage un număr mare de clienţi.

În plus, pentru a consolida relaţia cu clienţii săi, sub umbrela “Trăieşte Flanco,” magazinul din Unirea, dar şi alte magazine mari din ţară vor găzdui în perioada următoare o serie de evenimente dedicate interacţiunii clienţilor cu produse şi tehnologii – demostraţii live, show-uri de divertisment etc.

Alexandra Jeles
Alexandra Jeleshttp://alexandra-jeles
Alexandra Jeles, redactor Rl online
Cele mai citite

Tesla se restructurează: mai mult de 10% din angajații companiei la nivel global vor fi puși pe liber

Tesla va concedia peste 10% din cei 140,473 de angajaţi ai companiei la nivel global, potrivit unei note interne redactată de Elon Musk, scrie...

Armata israeliană: victimele atacului de la consulatul iranian din Damasc erau teroriști angajați împotriva Israelului

Purtătorul de cuvânt al armatei israeliene a afirmat luni că victimele atacului care a vizat consulatul iranian la Damasc pe 1 aprilie erau "terorişti"...

Ajutorul promis Israelului, dar și Ucrainei ar putea fi votat în Congresul SUA

În timpul unei convorbiri telefonice de duminică între președintele Joe Biden și liderii Congresului, a existat un „acord” privind ajutorul rapid atât Israelului, cât...
Ultima oră
Pe aceeași temă