22.8 C
București
miercuri, 17 aprilie 2024
AcasăSpecial(P) 7 situaţii când ai nevoie de un PR

(P) 7 situaţii când ai nevoie de un PR

Indiferent dacă ai un business, vrei să începi o afacere sau vrei să-ţi construieşti brandul personal, comunicarea dintre tine şi publicul tău este esenţială. Iar de buna funcţionare a acestei componente cheie se ocupă specialistul în relaţii publice.

 

Iată 7 momente importante când ai nevoie de un PR:

1 .Când eşti la început.   Un PR poate identifica publicul căruia te adresezi astfel încât produsul tău (sau serviciile tale) să ajungă la cine trebuie în cel mai scurt timp.

2. Când vrei să comunici ceva.   Specialistul în PR ştie cum, ce şi când să comunice astfel încât mesajul tău să ajungă cât mai repede şi mai clar la publicul tău.

3. Când analizezi concurenţa.   Indiferent de locul tău în piaţă, este vital să ştii cine îţi sunt competitorii şi cum să faci astfel încât strategia ta de marketing să fie mereu mai bună şi mai eficientă.

4. Când schimbi ceva.   Inainte, în timpul şi după schimbare, un PR este cel care are instrumentele necesare pentru a analiza impactul schimbărilor asupra businessului tău şi maniera optimă de comunicare.

5. Când apare o criză.   Orice business trece la un moment dat printr-o perioadă de criză. Fie că este vorba de review-uri negative, de clienţi nemulţumiţi sau de un mic scandal, un specialist în comunicare ştie cum să gestioneze o criză astfel încât să treci cu bine peste aceasta.

6. Când ai buget.   Un PR bun îţi va impulsiona vânzările, îţi va şlefui imaginea şi va reuşi să transmită povestea businessului tău în cel mai fericit mod posibil. Aşa că merită să investeşti într-o astfel de persoană.

7. Când nu ai buget.   Bill Gates spunea că dacă ar rămâne fără bani, ultimul dolar l-ar cheltui pe PR. Tocmai din motivele enumerate mai sus. Acestea sunt doar 7 dintre zecile de motive pentru care este esenţial să ai în echipa ta un PR. Iar dacă echipa ta se rezumă la tine sau bugetul este unul redus, atunci poţi fi chiar tu   specialist în comunicare   pentru brandul pe care vrei să îl creezi şi promovezi. Indiferent de situaţie, cunoştinţele de PR sunt esenţiale pentru a deveni vizibil în piaţă şi a-ţi atinge scopurile de business. Înscrie-te şi tu chiar azi la   cursul de PR   la   Atelierele ILBAH   pentru a deprinde secretele care te vor duce mai aproape de succes!

Cursurile sunt acreditate şi recunoscute la nivel european.

Cele mai citite

Aproape jumătate din angajați sunt nemulţumiţi şi foarte nemulţumiţi de actualul loc de muncă

Aproape 41% dintre angajaţi sunt nemulţumiţi şi foarte nemulţumiţi de actualul loc de muncă, salariul, relaţia cu managerul şi lipsa recunoaşterii profesionale fiind principalele...

Ucraina s-a retras brusc din acordul cu Rusia, mediat de Turcia, privind cerealele

Rusia şi Ucraina au negociat două luni cu ajutorul medierii Turciei restabilirea înţelegerii care a permis până în iulie anul trecut exportul cerealelor ucrainene...

Vești bune despre economie. S&P reconfirmă ratingul suveran al României și perspectiva stabilă

Agenţia de rating S&P a reconfirmat, în data de 12 aprilie, ratingul aferent datoriei guvernamentale a României la BBB-/A3 pentru datoria pe termen lung...
Ultima oră
Pe aceeași temă