14.6 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăEconomieAdePlast a depăşit anul trecut pragul 92 milioane de euro

AdePlast a depăşit anul trecut pragul 92 milioane de euro

„A fost o evoluție bună având în vedere că la momentul adoptării bugetului ne-am propus o creștere de două cifre, dar știam că pe piețele noastre se anunțau turbulențe pe anumite segmente și reconfigurări de forțe din partea competiției, evenimente confirmate de-a lungul anului trecut”, declară Daniel Stăncescu, CEO AdePlast.

 8% din cifra de afaceri a AdePlast a fost export

 AdePlast contează la export, este cel mai mare exportator din industria sa în 2017. ”Cifra noastră de afaceri a provenit anul trecut în proporție de 92 de procente din vânzările de pe piața locală și 8 procente din exporturi. Cifrele la export au fot realizate grație certificărilor europene ETAG 004 și BBA (The British Board of Agrements (BBA) din Marea Britanie) pentru care fabricile AdePlast au fost îndelug studiate și apoi auditate”, mai spune Daniel Stăncescu.

 

Creșterea de pe piața internă a venit de-a lungul anului trecut din proiectele rezidențiale în condițiile unei stagnări ale lucrărilor publice de termoreabilitare. 2017 este, prin excelență, anul în care dezvoltatorii au înțeles avantajele folosirii termosistemelor agrementate. ”Suntem extrem de mulțumiți că din ce în ce mai mulți dezvoltatori imobiliari și constructori au ințeles avantajele achiziției unui pachet complet de materiale de la un singur producător, față de achiziția fragmentată. La finalul lucrării, mulți dintre aceștia au constatat că lucrările au costat mai puțin și au avut parte și de garanție din partea AdePlast, argumente care i-au ajutat mai departe ca avantaj în vânzare”, continuă Daniel Stăncescu.

 Exportul, ajutat de certificări la nivel european

 Deși costul de transport este unul din factorii cheie ai competitivității la export în domeniul materialelor de construcții, AdePlast performează în Ungaria, Bulgaria și Austria sau Republica Moldova. Produsele sub marca AdePlast au ajuns însă, cu o creștere accelerată, și în UK, Italia sau Spania. ”Constructorii sau chiar meseriașii români care lucrează în aceste piețe au fost redutabili ambasadori ai produselor AdePlast. Noi spunem că este vorba despre calitatea produselor noastre, dar pe lângă asta, meseriașii români ne-au cerut certificări europene pe care le-am obținut. Acestea au constituit argumente solide pentru export, trend care continuă și în 2018”, încheie Daniel Stăncescu.

 Departamentul financiar de la AdePlast monitorizează permanent creșterea generală a prețurilor, în special a celor la utilități și combustibili, creșterile salariale, impactul cursului valutar și ratele dobânzilor din Romania. Strategia AdePalst pentru 2018 vizează menținerea ratei de creștere sustenabilă a cifrei de afaceri și a profitului companiei, la fel ca în anul 2017.

 

 

Cele mai citite

Rusia – Ucraina, ziua 765: G7 se angajează să întărească apărarea aeriană a Kievului

Miniştrii de Externe ai statelor din G7 s-au angajat astăzi "să întărească mijloacele de apărare aeriană ale Ucrainei" împotriva atacurilor Rusiei, informează AFP.În comunicatul...

Lion Capital și Bursa Română de Mărfuri inventează motive pentru a nu plăti dividende. Acționarii societăților controlate de Bogdan Drăgoi și Gabriel Purice, nemulțumiți

Numeroși acționari ai Lion Capital, fosta SIF Banat-Crișana, sunt nemulțumiți că societatea condusă de fostul ministru de finanțe Bogdan Drăgoi nu plătește dividende. O...

Liniile STB care duc la Arena Națională, modificate cu ocazia partidei FCSB – Rapid

În această sâmbătă, liniile 86, 90 și 143 vor funcționa pe trasee temporar modificate, informează Societatea de Transport București (STB). “Cu ocazia organizării meciului de...
Ultima oră
Pe aceeași temă