4.5 C
București
sâmbătă, 23 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăVânzările Metro Cash & Carry România au scăzut

Vânzările Metro Cash & Carry România au scăzut

Vânzările Metro Cash & Carry România au scăzut anul trecut cu 7,2%, la 1,14 miliarde euro, de la 1,23 miliarde euro în 2009, din cauza efectelor crizei economice, se arată într-un raport al grupului german Metro, anunţă Mediafax.

Metro deţine în România 26 de magazine Cash & Carry şi 25 de hypermarketuri Real. La sfârşitul anului 2009, compania avea în România 48 de magazine, câte 24 în fiecare reţea.

Grupul de retail anticipează însă o uşoară revenire a vânzărilor în România în acest an.

„Relansarea va continua probabil în 2011 în Europa de Est, la viteze diferite. Deşi creşterea va fi relativ slabă în Bulgaria, Ungaria şi România, aceste ţări îşi vor îmbunătăţi cel mai probabil performanţele faţă de anii anteriori, cu rate de creştere de circa 2% în acest an”, se spune în raport.
Metro Group avea la sfârşitul anului trecut 13.558 de angajaţi în România, faţă de 14.844 la finele lui 2009.

La nivel mondial, vânzările Metro au crescut anul trecut cu 2,6%, la 67,25 miliarde euro, iar profitul net a urcat cu 80,2%, la 936 milioane euro.

Cele mai citite

Bosch anunță concedieri masive: 5.500 de posturi vor fi eliminate la nivel global

Bosch, unul dintre cei mai mari furnizori pentru industria auto europeană, a dezvăluit planuri de reducere a 5.500 de locuri de muncă la nivel...

Inteligența artificială: ce oportunități și ce riscuri prezintă tehnologia modernă pentru companii

Inteligența artificială (AI) nu mai este doar un termen la modă, ci o tehnologie implementată pe scară largă în diverse industrii. Totuși, utilizarea instrumentelor bazate...

Cererea ridicată și oferta limitată alimentează scumpirile locuințelor. Cât ar putea ajunge să coste un metru pătrat

Prețurile medii ale apartamentelor, atât vechi, cât și noi, au crescut semnificativ în septembrie, marcând o majorare de 15% față de aceeași perioadă a...
Ultima oră
Pe aceeași temă