7.2 C
București
miercuri, 11 decembrie 2024
AcasăSpecialJagermeister: Vânzări cu 25% mai mari în 2010

Jagermeister: Vânzări cu 25% mai mari în 2010

B.D.G. Import România, importatorul numarul 1, în ultimii trei ani, de bauturi alcoolice premium şi super premium de pe piaţa românească, a finalizat anul 2010 cu o creştere a vânzărilor în volum de 25% pe brandul Jagermeister.

 

„Creşterea vâzărilor se datorează în primul rând unei activităţi susţinute de marketing, cu focus pe parteneriate, activări către consumatori în segmentul HoReCa şi promotii pentru distribuitori. Am fost parteneri la cele mai importante evenimente muzicale ale anului 2010, am organizat sesiuni de tasting în peste 15 oraşe şi promoţii adresate consumatorilor finali în peste 100 locaţii on-trade din întreaga ţară, am dezvoltat o serie de evenimente dedicate barmanilor şi ne-am consolidat relaţia cu distribuitorii, atât prin promoţii de preţ cât şi printr-un proiect special dezvoltat pentru ei, în urma căruia caştigătorii vor pleca să viziteze fabrica Jagermeister din Germania”, a declarat Petru Berciu, general manager BDG Import.

2010 a fost şi anul parteneriatelor, Jagermeister fiind alaturi de fani în cadrul celor mai importante evenimente muzicale: concertele Aerosmith, Ozzy Osbourne, Bob Dylan, Guns N’Roses şi festivalurile de muzică Sonisphere Festival, Peninsula Festival, SummerFest.

Totodată, în 2010 Jagermeister a continuat platforma de evenimente HoReca – Wild Cats. Proiectul iniţiat în 2008 propune un spectacol unic oferit de cele patru „pisici”, transmiţând într-un mod unic valorile mărcii Jagermeister: sălbatic, diferit şi provocator.

Conceptul Wild Cats este inovator pentru Romania şi a fost creat special pentru brand-ul Jagermeister. O echipă tânără formată din patru fete propun o seara specială cu show-uri de dans şi bartending flair, în care servirea la bar este transformată într-un spectacol original.

Nedivulgată până în ziua de azi, reţeta băuturii Jagermeister conţine 56 de ingrediente naturale din rândul plantelor, rădăcinilor şi fructelor. Scorţisoară, cuişoarele, ghimbirul, şofranul şi coriandrul sunt doar câteva dintre aromele care se regăsesc în reţeta unică şi încă secretă a celebrei băuturi.

Compania Mast-Jagermeister produce exclusiv Jagermeister, iar ingredientele necesare fabricării băuturii germane sunt livrate din toate colţurile lumii, de cateva ori pe an, la fabrica din Wolfenbuttel, singura unde se produce Jagermeister.

Sortate în urma unui sever control calitativ, ingredientele sunt cântărite conform reţetei originale, iar blending-ul rezultat este maturat în butoaie de stejar, timp de 12 luni. Prin intermediul acestui proces de un an, băutura capătă un gust unic, nici prea amar, nici prea dulce, dar foarte aromat şi cu o concentraţie de alcool de 35%.

Pentru a putea fi savurată cât mai bine, se recomanda ca băutura Jagermeister să fie consumată ca ice cold shot. Totodată, iubitorii mărcii o pot savura şi sub forma de mixuri şi cocktailuri extrem de variate.

Cea mai cunoscută bautură alcoolică a Germaniei, Jagermeister a fost lansată în anul 1935, având la baza reţeta lui Curt Mast.

În 1964, brandul a păşit pentru prima dată dincolo de graniţele Germaniei, intrând pe piaţa olandeză. Tarile Benelux constituie şi în prezent o piaţă importantă pentru Jagermeister. Din 1966 a patruns şi pe piaţa din Italia, cea de-a doua mare piaţă la nivel internaţional pentru lichiorurile din plante.

Prima sticlă de Jagermeister a traversat Atlanticul în 1971, începând astfel o istorie încununată de succes pe meleaguri americane.

În prezent, Jagermeister este distribuit în peste 80 de ţări din întreaga lume şi este considerat a fi cel de-al noualea cel mai vândut brand de bauturi alcoolice de pe toate meridianele, potrivit clasamentului „Top 100 Premium Spirit Brands Worldwide”, întocmit de Impact Internationals.

Compania B.D.G. Import a fost înfiinţata în anul 1996, având ca obiect de activitate importul şi distribuţia de băuturi alcoolice premium şi superpremium. În prezent B.D.G. Import este importatorul nr.1 din România, cu o cifra de afaceri de peste 33 milioane euro in 2010.

Din portofoliul BDG Import fac parte mărcile: Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Metaxa, Piper Heidsieck, Evian, Jagermeister, Corona Extra, Budweiser Budvar, Southern Comfort, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Bacardi, Martini, Grey Goose, Bombay Sapphire, Dewars, The Famous Grouse, The Macallan.

 

Cele mai citite

Înalta Curte dezbate contestația AUR împotriva anulării alegerilor prezidențiale

George Simion susține că hotărârea CCR din data de 6 decembrie reprezintă un precedent periculos care încalcă articolul 2 din Constituție Înalta Curte de Casație...

Dobânda fixă: Scutul împotriva imprevizibilității economice

Un credit cu dobândă fixă elimină incertitudinile asociate fluctuațiilor pieței, spun analiștii financiari Dobânda fixă la un credit ipotecar nu este doar un instrument financiar,...

Alegerile din România au șocat un profesor român de la celebra universitate Oxford

Corneliu Bjola, profesor de Studii Diplomatice la Universitatea Oxford, spune că rezultatele primului tur al alegerilor au fost un şoc şi că a fost...
Ultima oră
Pe aceeași temă