Autoritatea britanică de reglementare a publicităţii se pregăteşte să înceapă o investigaţie privind modul în care Apple a promovat cea de-a treia generaţie a iPad, după reclamaţii din partea consumatorilor privind accesul la reţele 4G, indisponibil în Marea Britanie, potrivit realitatea.net.
„Am primit 24 de reclamaţii privind aserţiunile de pe site-ul Apple legate de conectivitatea 4G a iPad. Evaluăm dacă există motive pentru iniţierea unei investigaţii”, a declarat un purtător de cuvânt a Autorităţii pentru Standarde în Publicitate.
Reprezentanţii Apple nu au putut fi contactaţi pentru comentarii. Apple a avut probleme similare în Australia, unde autoritatea pentru protecţia consumatorilor a iniţiat în martie o acţiune în instanţă pentru a determina compania să informeze clienţii că iPad 3 nu se poate conecta la servicii 4G deoarece acestea nu sunt disponibile pe plan local, deşi tableta este compatibilă.
Apple a oferit returnarea banilor pentru clienţii australieni afectaţi.