8.9 C
București
joi, 18 aprilie 2024
AcasăSpecialREVISTA BLOGURILOR: Cine pierde și cine câștigă de pe urma scandalului dezinfectanților

REVISTA BLOGURILOR: Cine pierde și cine câștigă de pe urma scandalului dezinfectanților

Jurnalistul Moise Guran scrie, pe blog, despre unul dintre efectele scandalului dezinfectanților diluați.

“Problemele descoperite cu dezinfectanţii diluaţi au dus la blocarea unei părţi a activităţii spitalelor din România. În mai multe unităţi nu se mai fac operaţii decât în caz de urgenţă. În rest, pacienţii care nu necesitau intervenţii absolut urgente sunt nevoiţi să stea internaţi în continuare până când se va găsi o soluţie. Acest lucru se întâmplă deja în cinci spitale din ţară, căci acestea aveau pe stoc produse Hexi Pharma, adică acele produse găsite neconforme de către autorităţi. Aşa că până se vor găsi înlocuitori, autorităţile au decis că ar fi mai bine să amâne operaţiile”, scrie Moise Guran.

Cristian China Birta, sau Chinezu, cum este cunoscut în lumea virtuală, scrie pe blog despre SafeDrive – un proiect conceput în România, menit să reducă numărul accidentelor rutiere cauzate de utilizarea telefonului la volan. Aplicația încurajează șoferii să renunțe la folosirea telefonului mobil în timpul conducerii mașinii, recompensându-i cu puncte. SafeDrive concurează într-o competiție internațională a proiectelor de responsabilitate socială.

Vali Petcu, cel cunoscut ca blogger sub numele de Zoso, scrie despre un nou model de telefon mobil, apărut și în România. Telefonul este produs de firma Huawei din China.

“Arată foarte bine, foarte foarte bine, are specificații excelente și, nu știu dacă v-am spus, arată foarte bine. Costul de 560 de euro e justificat. Problema cu el e una singură. Nu e iPhone. Deci degeaba are hardware mai bun și reclame cu Scarlett Johansson, o să fure un pic din vânzările modelelor de top de la Samsung și cam aia e”, consideră Zoso.

Bloggerul dă și o soluție de promovare pentru acest nou produs: “O soluție ar fi un angajament pe termen lung: să o plătim pe Scarlett să folosească telefonul nostru mereu, nu doar în reclame”.

 

 

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite

Belgia și Cehia vor ca UE să dea noi sancțiuni împotriva influenței Rusiei în viitoarele alegeri europene

Belgia şi Cehia cer ca Uniunea Europeană să adopte noi sancţiuni pentru a contracara influenţa Rusiei în viitoarele alegeri europene, după ce mai multe...

Un cutremur cu magnitudinea inițială de 6,4 grade pe Richter a lovit sudul Japoniei

Un cutremur cu magnitudinea preliminară de 6,4 grade a lovit miercuri seara sudul Japoniei, a anunțat Agenția Meteorologică Japoneză, citată de Reuters, conform stiripesurse.ro. Epicentrul...

Partidul conservator din Croația a câștigat alegerile parlamentare

Conservatorii, aflați la putere în Croaţia, au ieşit pe primul loc în alegerile legislative, conform estimărilor iniţiale, dar cu mai puţine mandate decât în...
Ultima oră
Pe aceeași temă