In ce ma priveste, nu este un secret pentru mine faptul ca deputatul pedist Laurentiu Mironescu se amesteca, de la o vreme incoace, in presa. Sigur, este treaba celor care se lasa influentati. Ceea ce ma ingrijoreaza sincer, insa, este faptul ca domnul Mironescu cheama la biroul sau parlamentar cand a simtit nevoia sa faca unele „precizari” in legatura cu doua articole critice si la obiect despre activitatea portuara. Autorul a pus, cum se spune, degetul pe rana, scotand in evidenta o parte din puroiul care a afectat de multa vreme Portul Constanta, ma refer la activitatile sale in ansamblu, tragand un serios semnal de alarma in ce priveste coruptia in acest important sector de activitate. Relatarile, care se bazeaza pe date si informatii oferite de oameni care stiu despre ce vorbesc, pun in umbra discursurile seci si fara consistenta pe care ni le-a servit pana acum deputatul Mironescu. Ca dovada, acum, iata, domnia sa a redescoperit America! Sau poate ca este o noua formula ca dansul sa se bage din nou singur in seama. Vrea acum, trezit la realitate, deputatul pedist sa ne convinga ca el cunoaste realitatile existente si marile hibe organizatorice care fac ca Portul Constanta sa bata pasul pe loc in disputa cu suratele sale din zona. Cu atat mai grav daca le cunoaste, si noi credem ca asa stau lucrurile, si nu a intreprins nimic pana acum! In interviul acordat, domnul Laurentiu Mironescu, reactionand in stilul sau caracteristic, nu face nimic altceva decat sa-si dea cu parerea, furnizand mai mult impresii de… calatorie! De cand a preluat puterea Alianta D.A., specialistii care raspund de soarta transporturilor si a porturilor noastre maritime, cu deputatul Mironescu in frunte, amana – pana cand? – momentul in care, cu totii, trebuie sa apuce taurul de coarne. Piscat de buricele orgoliului sau – poate pentru faptul ca un asemenea material nu ar fi trebuit sa apara in ziar! -, deputatul Mironescu nu pierde prilejul de a-si scuza colaboratorii, cu precadere pe Mircea Banias, noul director general al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime, care, sa ne fie cu iertare, nu a reusit inca sa iasa din starea de euforie produsa de numirea sa pe o asemenea functie. Asteptam ca ideile si initiativele lui Mironescu, daca se poate lauda cu asa ceva, sa depaseasca stadiul teoriilor si al caderilor in extaz si sa se materializeze in legi constructive in Parlamentul Romaniei, pentru ca de aia l-au trimis acolo alegatorii! In epoca lui Mircea Marcu, ne-am plans ca pesedistii au pus in fruntea CNAPM oameni care nu aveau nici o legatura cu activitatea portuara. Acum, Alianta se lauda ca avem directori scoliti, dar rezultatele sunt aceleasi!