Curs valutar: €4.6321 $3.9175 £5.2408

Scandal la Nașul TV. Acționarul minoritar a preluat emisia, invocând o datorie de 200.000 de euro. În replică, Radu Moraru afirmă că se dorește închiderea abuzivă a televiziunii

Radu Moraru, acționarul majoritar al televiziunii Nașul TV, a fost destituit din toate funcțiile pe care le avea la postul Nașul TV, potrivit unui comunicat care rulează pe ecranului acestui post, în condițiile în care emisia a fost preluată de reprezentanții acționarilor minoritari. "Radu Moraru a fost destituit din toate funcțiile deținute la Nașul TV și la firma Nașul, Prietenii de Pretutindeni și Asociații SA deținătoare a licențeiTV", scrie în respectivul comunicat.

Share

Andrei Mărgăritescu 0 comentarii

Actualizat: 12.10.2017 - 21:11

Radu Moraru, acționarul majoritar al televiziunii Nașul TV, a fost destituit din toate funcțiile pe care le avea la acest post, potrivit unui comunicat care rulează pe ecran, în condițiile în care emisia canalului de televiziune a fost preluată de reprezentanții acționarilor minoritari.  "Radu Moraru a fost destituit din toate funcțiile deținute la Nașul TV și la firma Nașul, Prietenii de Pretutindeni și Asociații SA deținătoare a licențeiTV", scrie în respectivul comunicat. 

Totodată, pe ecran se mai arată că "Radu Moraru nu mai reprezintă în niciun fel televiziunea Nașul TV". Persoana care reprezintă legal televiziunea Nașul TV ar fi acum Paul Alexandru Moraru, președinte al Consiliului de Administrație, potrivit Pagina de Media.

Conform informațiilor deținute de acest portal, Paul Moraru (acționar minoritar), împreună cu Adrian Bucă au convocat o ședință a Adunării Generale a Acționarilor în luna iunie, AGA în care Radu Moraru a fost destituit din toate pozițiile pe care le deținea. O ședință furtunoasă în care,  Radu Moraru ar fi aruncat o ceașcă de cafea pe cămașa lui Paul Moraru. Procesul verbal al ședinței era însă "ținta" cafelei de la Nașul TV, scrie Pagina de Media.

Conform acelorași surse, conflictul dintre Radu Moraru și Paul Moraru (realizator Nașul TV, fost OTV) ar fi plecat de la sumele de bani (peste 200.000 de euro) pe care Paul Moraru i le-ar fi pus la dispoziția lui Radu Moraru pentru stația TV. Paul Moraru l-ar fi acuzat pe Radu Moraru că a folosit discreționar și în interes personal sumele de bani destinate finanțării postului (a și făcut plângeri în acest sens).

Nimeni nu poate intra în sediu

Pe de altă parte, Radu Moraru respinge suma invocată și afirmă că a existat doar o singură insolvență, de 17.000 de euro, pentru o datorie care a fost plătită. „Dimineață, în jur de ora 10.00, la sediul Nașul TV a venit o firmă de pază care a spart televiziunea și a preluat controlul abuziv asupra emisiei, fără să fie de față un executor judecătoresc care să poată pune în aplicare, legal, o eventuală hotărâre judecătorească. Mai mult, deși acționarul minoritar susține că deține o astfel de hotărâre judecătorească, nu a prezentat-o”, a precizat Radu Moraru pentru România liberă.

Acesta a menționat că, în acest moment, nici un jurnalist de la televiziune nu are acces în sediu, care este păzit de oamenii de la firma de pază. Nici măcar polițiștii sau agenții specializați în infracțiuni informatice de la IGPR, care au fost chemați la fața locului pentru că oamenii lui Paul Moraru ar fi intrat în serverele televiziunii pentru a prelua emisia, nu au fost lăsați să intre. Mai mult, la Nașul TV a venit și o ambulanță, pentru contabila postului, care s-ar fi panicat.

„Acționarul minoritar vrea să prea controlul oficial al Nașul TV printr-o insolvență de 17.000 de euro, care a fost plătită în contul executorului, dar care nu a fost ridicată”, a susținut Radu Moraru.  Reprezentanții acestuia din urmă au declarat că încearcă să preia emisia postului „în vechea configurație” doar pe on line. 

Citește totul despre:

Comentarii

Loading...