Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului de agricultură INDAGRA, o campanie de informare şi promovare a consumului de carne de oaie.
Potrivit unui comunicat transmis marți de MADR, campania este denumită “Alege Oaia!”.
„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie”, precizează comunicatul MADR.
Reprezentanţi ai Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătăţii şi ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor s-au alăturat campaniei şi au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară.
Campania urmăreşte valorificarea producţiilor agroalimentare provenite de la ovine, creşterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forţei de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii şi a produselor din carne de oaie, precum şi păstrarea tradiţiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane, explică MADR.